Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010

       Φίλες & Φίλοι,

          Είναι αναμφισβήτητο ότι τα τελευταία 8 χρόνια με Δήμαρχο το ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΥΡΑΚΗ, η πόλη του Ηρακλείου αλλά και η ευρύτερη περιοχή έχει αλλάξει.
    Οι παρεμβάσεις, τα μικρά και μεγάλα έργα, οι διανοίξεις και αναπλάσεις δρόμων, τειχών, πάρκων, αθλητικών κέντρων, το παραλιακό μέτωπο, η Λεωφ. Κνωσού, το Πολιτιστικό Κέντρο κ.α. μέσα από ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό, κάνει το Ηράκλειο όμορφη, ανθρώπινη και λειτουργική πόλη.
     Η προσπάθεια αυτή, με την ένταξη των Δήμων Νέας Αλικαρνασσού, Τεμένους,Παλιανής και Γοργολαϊνη στο νέο διευρυμένο Δήμο Ηρακλείου, πρέπει να γίνει εντονότερη με τη συστράτευση όλων των συμπολιτών μας, των φορέων και των παραγωγικών τάξεων, ώστε το θετικό αυτό έργο να συνεχιστεί.
   Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο, με την εμπειρία, την ενεργή ενασχόληση μου, ως Πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ηρακλείου και ως Πρόεδρος του ΔΟΚΑΠΗ με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, μικρομεσαίοι, αγρότες θα βοηθήσει στην ενίσχυση των πρωτοβουλιών και δράσεων, την ενίσχυση της φωνής τους για μια ολοκληρωμένη κοινωνική- αναπτυξιακή - περιβαλλοντολογική παρέμβαση του Δήμου Ηρακλείου, τη νέα τετραετία με επίκεντρο τον άνθρωπο.
     
Δεσμεύομαι να στηρίξω αυτή τη συλλογική προσπάθεια, ως Δημοτικός Σύμβουλος.


Φιλικά
Γιώργος Σκουλατάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου