Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

ΠΩΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ


ΠΩΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

Ο παλαιός Δήμος Ηρακλείου χωρίζεται σε τέσσερα Διαμερίσματα βάση των εκλογικών τμημάτων που ψηφίζουμε και βάζουμε μέχρι 3 σταυρούς στους Δημοτικούς Συμβούλους του Διαμερίσματος  και 1 σταυρό στους Δημοτικούς Συμβούλους  των υπόλοιπων διαμερισμάτων.  Δηλαδή 3+1 σταυροί σε κάθε ένα από τα 4 διαμερίσματα.
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ:
1ο ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ “ΚΕΝΤΡΙΚΟ” (οι ψηφίζοντες στα εκλογικά τμήματα εντός των τειχών στο 3ο Γυμνάσιο και το Γερωνυμάκειο).
2ο ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ “ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ “(οι ψηφίζοντες  στα εκλογικά Τμήματα Κατσαμπά, Πόρο, Αγ. Γεώργιο- Χρυσοπηγή – Πατέλες –Μπεντεβή –Πιτσουλάκειο-Αγ. Αικατερίνη).
3ο ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ “ΔΥΤΙΚΟ” ( οι ψηφίζοντες  στα εκλογικά Τμήματα Τάλως – Καμίνια-Αγ. Βαρβάρα-  Δειλινά-Γιόφυρο- Σταυρωμένο-Θέρισσο- και Βούτες – Δαφνές – Σταυράκια).
4ο ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ “ΝΟΤΙΟ” ( οι ψηφίζοντες στα εκλογικά Τμήματα   Ακαδημία –Ατσαλένιο - Μεσαμπελιές –Αγ. Κων/νο - Αϊ Γιάννη -Μασταμπά – Φορτέτσα –Βασιλιές - Αγ. Βλάσσης  και  Σκαλάνι).
ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΜΠΗΚΑΝ:
Ο Δήμος Αλικαρνασσού οι ψηφίζοντες στα εκλογικά τμήματα Αλικαρνασσού  και Καλλιθέας βάζουν  μέχρι 3 σταυρούς  στους  Δημοτικούς Συμβούλους από την Αλικαρνασσό και 1  σταυρό σε Δημοτικό Σύμβουλο από όποιο άλλο διαμέρισμα επιθυμούν.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ  ΑΛΛΟΥΣ  ΔΗΜΟΥΣ :
Α) ΤΕΜΕΝΟΥΣ (  που συμπεριλαμβάνουν  τον  Προφ. Ηλία- Αγ. Σύλλα -Κυπαρίσσι-Ρουκάνι - Καρκαδιώτισα).
Β) ΠΑΛΙΑΝΗΣ (που συμπεριλαμβάνουν  την Αυγενική – Βενεράτο - Κεράσια- Σίββα).
Γ) ΓΟΡΓΟΛΑΪΝΗ (που συμπεριλαμβάνουν  τον  Αγ. Μύρωνας- Άνω& Κάτω Ασίτες – Πενταμόδι- Πετροκέφαλο- Πυργού).
Μπορούν να βάλουν 1 σταυρό  σε Δημοτικό Σύμβουλο του Δήμους τους  και 1 σταυρό από όποιο άλλο διαμέρισμα θέλουν. 
Τέλος ο νέος Δήμος Ηρακλείου εκλέγει συνολικά 49 Δημοτικούς Συμβούλους.
ΦΙΛΙΚΑ
Σκουλατάκης Γιώργος
Υποψφ. Δημοτικός Σύμβουλός
( Ανατολικό 2ο Διαμέρισμα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου