Γιώργος Σκουλατάκης
Καλώς ήρθατε στο διαδυκτιακό τόπο του Γιώργου Σκουλατάκη τέως προέδρου του Εργατοϋπαλληλικού κέντρου Ηρακλείου και ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ στο νέο δήμο Ηρακλείου.
Παρασκευή 1 Απριλίου 2011
Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010
Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010
Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010
ΠΩΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
ΠΩΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ
Ο παλαιός Δήμος Ηρακλείου χωρίζεται σε τέσσερα Διαμερίσματα βάση των εκλογικών τμημάτων που ψηφίζουμε και βάζουμε μέχρι 3 σταυρούς στους Δημοτικούς Συμβούλους του Διαμερίσματος και 1 σταυρό στους Δημοτικούς Συμβούλους των υπόλοιπων διαμερισμάτων. Δηλαδή 3+1 σταυροί σε κάθε ένα από τα 4 διαμερίσματα.
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ:
1ο ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ “ΚΕΝΤΡΙΚΟ” (οι ψηφίζοντες στα εκλογικά τμήματα εντός των τειχών στο 3ο Γυμνάσιο και το Γερωνυμάκειο).
2ο ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ “ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ “(οι ψηφίζοντες στα εκλογικά Τμήματα Κατσαμπά, Πόρο, Αγ. Γεώργιο- Χρυσοπηγή – Πατέλες –Μπεντεβή –Πιτσουλάκειο-Αγ. Αικατερίνη).
3ο ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ “ΔΥΤΙΚΟ” ( οι ψηφίζοντες στα εκλογικά Τμήματα Τάλως – Καμίνια-Αγ. Βαρβάρα- Δειλινά-Γιόφυρο- Σταυρωμένο-Θέρισσο- και Βούτες – Δαφνές – Σταυράκια).
4ο ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ “ΝΟΤΙΟ” ( οι ψηφίζοντες στα εκλογικά Τμήματα Ακαδημία –Ατσαλένιο - Μεσαμπελιές –Αγ. Κων/νο - Αϊ Γιάννη -Μασταμπά – Φορτέτσα –Βασιλιές - Αγ. Βλάσσης και Σκαλάνι).
ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΗΜΟ ΜΠΗΚΑΝ:
Ο Δήμος Αλικαρνασσού οι ψηφίζοντες στα εκλογικά τμήματα Αλικαρνασσού και Καλλιθέας βάζουν μέχρι 3 σταυρούς στους Δημοτικούς Συμβούλους από την Αλικαρνασσό και 1 σταυρό σε Δημοτικό Σύμβουλο από όποιο άλλο διαμέρισμα επιθυμούν.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ :
Α) ΤΕΜΕΝΟΥΣ ( που συμπεριλαμβάνουν τον Προφ. Ηλία- Αγ. Σύλλα -Κυπαρίσσι-Ρουκάνι - Καρκαδιώτισα).
Β) ΠΑΛΙΑΝΗΣ (που συμπεριλαμβάνουν την Αυγενική – Βενεράτο - Κεράσια- Σίββα).
Γ) ΓΟΡΓΟΛΑΪΝΗ (που συμπεριλαμβάνουν τον Αγ. Μύρωνας- Άνω& Κάτω Ασίτες – Πενταμόδι- Πετροκέφαλο- Πυργού).
Μπορούν να βάλουν 1 σταυρό σε Δημοτικό Σύμβουλο του Δήμους τους και 1 σταυρό από όποιο άλλο διαμέρισμα θέλουν.
Τέλος ο νέος Δήμος Ηρακλείου εκλέγει συνολικά 49 Δημοτικούς Συμβούλους.
ΦΙΛΙΚΑ
Σκουλατάκης Γιώργος
Υποψφ. Δημοτικός Σύμβουλός
( Ανατολικό 2ο Διαμέρισμα)
Πέμπτη 14 Οκτωβρίου 2010
Φίλες & Φίλοι,
Είναι αναμφισβήτητο ότι τα τελευταία 8 χρόνια με Δήμαρχο το ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΥΡΑΚΗ, η πόλη του Ηρακλείου αλλά και η ευρύτερη περιοχή έχει αλλάξει.
Οι παρεμβάσεις, τα μικρά και μεγάλα έργα, οι διανοίξεις και αναπλάσεις δρόμων, τειχών, πάρκων, αθλητικών κέντρων, το παραλιακό μέτωπο, η Λεωφ. Κνωσού, το Πολιτιστικό Κέντρο κ.α. μέσα από ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό, κάνει το Ηράκλειο όμορφη, ανθρώπινη και λειτουργική πόλη.
Η προσπάθεια αυτή, με την ένταξη των Δήμων Νέας Αλικαρνασσού, Τεμένους,Παλιανής και Γοργολαϊνη στο νέο διευρυμένο Δήμο Ηρακλείου, πρέπει να γίνει εντονότερη με τη συστράτευση όλων των συμπολιτών μας, των φορέων και των παραγωγικών τάξεων, ώστε το θετικό αυτό έργο να συνεχιστεί.
Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο, με την εμπειρία, την ενεργή ενασχόληση μου, ως Πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ηρακλείου και ως Πρόεδρος του ΔΟΚΑΠΗ με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, μικρομεσαίοι, αγρότες θα βοηθήσει στην ενίσχυση των πρωτοβουλιών και δράσεων, την ενίσχυση της φωνής τους για μια ολοκληρωμένη κοινωνική- αναπτυξιακή - περιβαλλοντολογική παρέμβαση του Δήμου Ηρακλείου, τη νέα τετραετία με επίκεντρο τον άνθρωπο.
Είναι αναμφισβήτητο ότι τα τελευταία 8 χρόνια με Δήμαρχο το ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΥΡΑΚΗ, η πόλη του Ηρακλείου αλλά και η ευρύτερη περιοχή έχει αλλάξει.
Οι παρεμβάσεις, τα μικρά και μεγάλα έργα, οι διανοίξεις και αναπλάσεις δρόμων, τειχών, πάρκων, αθλητικών κέντρων, το παραλιακό μέτωπο, η Λεωφ. Κνωσού, το Πολιτιστικό Κέντρο κ.α. μέσα από ένα ολοκληρωμένο σχεδιασμό, κάνει το Ηράκλειο όμορφη, ανθρώπινη και λειτουργική πόλη.
Η προσπάθεια αυτή, με την ένταξη των Δήμων Νέας Αλικαρνασσού, Τεμένους,Παλιανής και Γοργολαϊνη στο νέο διευρυμένο Δήμο Ηρακλείου, πρέπει να γίνει εντονότερη με τη συστράτευση όλων των συμπολιτών μας, των φορέων και των παραγωγικών τάξεων, ώστε το θετικό αυτό έργο να συνεχιστεί.
Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο, με την εμπειρία, την ενεργή ενασχόληση μου, ως Πρόεδρος του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Ηρακλείου και ως Πρόεδρος του ΔΟΚΑΠΗ με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, μικρομεσαίοι, αγρότες θα βοηθήσει στην ενίσχυση των πρωτοβουλιών και δράσεων, την ενίσχυση της φωνής τους για μια ολοκληρωμένη κοινωνική- αναπτυξιακή - περιβαλλοντολογική παρέμβαση του Δήμου Ηρακλείου, τη νέα τετραετία με επίκεντρο τον άνθρωπο.
Δεσμεύομαι να στηρίξω αυτή τη συλλογική προσπάθεια, ως Δημοτικός Σύμβουλος.
Φιλικά
Γιώργος Σκουλατάκης
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)