Καλώς ήρθατε στο διαδυκτιακό τόπο του Γιώργου Σκουλατάκη τέως προέδρου του Εργατοϋπαλληλικού κέντρου Ηρακλείου και ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ στο νέο δήμο Ηρακλείου.
Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010
Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ!! Ο ΕΝΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ. ΣΑΣ ΕΥΧΡΙΣΤΩ ΑΠΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου