Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ!! Ο ΕΝΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΟ. ΣΑΣ ΕΥΧΡΙΣΤΩ ΑΠΟ
 ΚΑΡΔΙΑΣ!
ΦΙΛΙΚΑ
Γ.ΣΚΟΥΛΑΤΑΚΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου